c

Geografiske markeder

Skanskas har aktiviteter i 11 lande i Norden, Europa og USA. Aktiviteterne dækker byggeri og anlæg og udvikling af boliger, kommercielle ejendomme og infrastruktur.

Hjemmemarkeder

Norden, Europa og USA er Skanskas hjemmemarkeder. USA er det største marked, hvor Skanska har projekter i næsten samtlige 50 stater. Vores forretningsenheder samarbejder for at skabe synergi på et operationelt og finansielt plan for at skabe øget værdi. Nedenfor er en oversigt over aktiviteter og markeder.

 Forretningsenheder  Markeder
 Construction   Sverige, Norge, Finland, Polen, Tjekkiet,   Slovakiet, UK og USA.
 Residential   Development  Sverige, Norge, Finland, Polen og Tjekkiet
 Commercial Property   Development  Sverige, Norge, Finland, Danmark, Polen,   Tjekkiet, Ungarn, Rumænien og USA.
 Investment Properties  Sverige

Mere information om Skanskas geografiske markeder og globale aktiviteter er at finde på www.skanska.com/group

 

Sidst opdateret: 27-03-2017